• Reuters

  • SHARE

Rupert Murdoch has pulled his Fox News channel from the Sky platform in Britain, where the government is assessing a bid by the media mogul to buy the broader Sky pay-TV company for $15 billion.

In a statement, Murdoch’s Twenty-First Century Fox said it had decided it was no longer in its commercial interest to provide Fox News in Britain, where only a few thousand viewers watch it.

In a time of both misinformation and too much information, quality journalism is more crucial than ever.
By subscribing, you can help us get the story right.

SUBSCRIBE NOW