Xinhua falls for 'Bezos bought Post by mistake' spoof

Aug 9, 2013

Xinhua falls for 'Bezos bought Post by mistake' spoof

China’s official Xinhua News Agency has reported as true a satirical story that Amazon billionaire Jeff Bezos bought the Washington Post newspaper by accident. The publication on Xinhua’s website came days after it posted a photo gallery of images supposedly showing a woman being ...